معرفی تعرفه ورود کاربران ADSL شارژ الکترونیک
معرفی و مزایا تعرفه ها ورود کاربران پیام کوتاه شارژ الکترونیک
       
خدمات پیام کوتاه

آیا می دانید که :

  • شما هم میتوانید مانند سازمانها و برنامه های تلوزیون برای خود یک خط اختصاصی مرکز پیام با پیش شماره ۳۰۰۰ داشته و ازمزایای آن بهره مند شوید!؟
  • بجای اشغال کردن شماره های خود می توانید از افراد بخواهید تا اطلاعات را به خط سامانه مرکز پیام شما ارسال کنند و حجم بالایی از در خواست ها را به صورت ۲۴ ساعته برسی نمایید .
  • در روش های اطلاع رسانی ، پیامک کم هزینه ترین ، هدفمند ترین، ماندگار ترین و گسترده ترین روش اطلاع رسانی می باشد .
  •  

مزایای خط اختصاصی

بستر نرم‌افزاری سیستم‌ پیام کوتاه

بستر نرم‌افزاری سیستم‌ پیام کوتاه یک بستر پیام‌رسانی موبایلی دوطرفه است که می‌تواند به طور خودکار برای یک یا چند گیرنده، پیام کوتاه ارسال نماید و برای ارائه انواع مختلفی از سرویس‌های پیام‌کوتاه با کمترین هزینه، کمترین زمان و بیشترین کارایی به‌کار رود. این بستر نرم‌افزاری چند کاربردی و عام منظوره است، بطوریکه افزودن کاربردها و سرویس‌های جدید با حداقل هزینه و تغییرات همراه است.

مشخصات بستر نرم‌افزاری سیستم پیام کوتاه

بستر نرم‌افزاری سیستم پیام‌کوتاه با برخورداری از قابلیت‌ها و امکانات برجسته و ممتاز، امکان ارائه سرویس‌های مناسب، ایمن و سودمند را برای مشتریان فراهم می‌آورد. برخی از این قابلیت‌ها عبارتند از:

  • مدیریت خط اختصاصی از طریق وب
  • عدم نیاز یه دستگاه gsm
  • ارسال منطقه ای بر اساس کد پستی
  • ارسال SMS تکی و گروهی.
  • ارسال به محدوده ای خواص از شماره ها
  • سیستم ارسال هوشمند پیام
  • تعریف گروه های کاربری متفاوت  و دریافت اطلاعات ار فایل متنی .
  • قابلیت ارسال SMS با تعداد بالای ۱۰٫۰۰۰ عدد بصورت یکجا و با سرعت بیش از ۲۰۰۰ عدد در دقیقه!
  • امکان دریافت SMS.
  • امکان دسترسی به وضعیت SMSهای ارسال شده در بازه دلخواه.
  • امکان مشاهده و دسترسی به آرشیو SMSهای ارسالی.
  • امکان مشاهده و دسترسی به آرشیو SMSهای دریافتی.
  • امکان جستجو در SMSهای ارسال شده و یا دریافتی.
  • عدم محدودیت در تعداد SMS مورد نیاز جهت دریافت و ارسال.
  • واگذاری مالکیت ۱۰۰%  اختصاصی خط در طول مدت یکسال که قابل تمدید می باشد.
  • ارسال آرشیو پیامهای ارسالی و دریافتی به Excel
  • و . . .

سرویس‌های ارزش افزوده پیام‌کوتاه

اگر سرویس پیام‌کوتاه را به عنوان سرویس پایه در نظر بگیریم؛ خدماتی که باعث شوند ارزش بیشتری برای پیام کوتاه نسبت به حالت پایه ایجاد شود، خدمات ارزش‌افزوده محسوب می‌شوند. این دسته از سرویس‌ها امکان برقراری تعامل با مشتریان یا گروه خاصی از افراد را در هر زمان، هر مکان و بصورت آنی برای شرکت‌ ها فراهم می‌کنند. یک سرویس ممکن است بر اساس معیارهای مشخص به مشتری ارائه شود مثل سرویس‌دهی براساس زمان‌های از پیش‌تعیین‌شده، رویدادهای تعریف‌شده و یا ارسال درخواست توسط کاربر نهایی. این سرویس‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به سادگی امکان انسجام و تطابق آن با سیستم‌های عملیاتی موجود فراهم می‌شود. از طرفی ویژگی‌های منحصر به فرد این سیستم، کاربری و نگهداری آنرا تسهیل کرده است.

مخاطبان سرویس‌های ارزش افزوده پیام کوتاه

به ‌طور عمده این مخاتبین عبارتند از: شرکت‌ها ، سازمان‌های بزرگ و کوچک ، اصناف و اشخاص حقیقی و حقوقی ، مدارس و مراکز آموزشی و بصورت کلی کلیه مراکزی که از خدمات پیام‌رسانی به منظور اطلاع رسانی ،دریافت اطلاعات ، تجارت، مشتری مداری ، تبلیغات و مواردی از این قبیل استفاده می‌کنند و برای آن‌ها وجود رابطه مستقیم دوطرفه و سریع با مخاطبان دارای اهمیت بسیار است .